Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 16. toukokuuta 2014

Flow päällä

Eilen oli hyvä päivä tehdä valmisteluja tulevia markkinatapahtumia varten. Tein korvakoruja, avaimenperiä ja sormuksia yli 6 h yhteen putkeen. Kyllä valmistakin syntyi. Hitainta oli pakkaaminen ja hinnoittelu.
Olen Tampereen Tallipihalla nyt epäsäännöllisen säännöllisesti aina tuonne 26.6. asti. Viikonloput toki aina, mutta viikolla mennään vähän säiden mukaan. Vien sinne tänään juuri telttani avuksi ettei tuotteet kastu.
Samoin olen siellä 14. - 31.7. joka päivä klo 11 - 17.

Tässä näytteitä avaimenperistä

Tämän korun tein itselleni:

siinä on "taskukellopohja"
pahvinen ratas
metallinen "kellonosa"
ketjun lisään siihen tänään
Minulla on toinenkin tämmöinen pohja, katsotaan mitä siitä syntyy

5 kommenttia:

  1. Ihania noi pöllökorut!

    Ootko 1.6. Tallipihalla? :)

    VastaaPoista
  2. Kauniita koruja! Etenkin omaksesi tekemä sekä iso siipikoru.
    -Viltsu-

    VastaaPoista
  3. Olen 1.6. Tallipihalla Mirka
    Kiitos, näitä oli kiva tehdä kun olin talven ajan kerännyt hieman erikoisempaa (kalliimpaa) materiaalia.

    VastaaPoista
  4. Jee, siellä 1.6. nähdään! :)

    VastaaPoista
  5. Mahtavaa Mirka! Tosi kiva nähdä pitkästä aikaa

    VastaaPoista